الاثنين، فبراير 21، 2011

انا اسف ياريس

للاسف الشديد رفع المرتزقه شعار جديد بيقول انا اسف ياريس ومش عارف اسف على ايه لكن اصحاب الثوره المضاده والمنتفعين من النظام رفعوا هذا الشعار فكان لابد لى ان اشاركهم الاسف للريس يمكن ينول العبد لله ولو حتى عشره مريار دورار نصيبى من مسح الجوخ
.....
انا اسف ياريس *** ياريتك طلعت كويس
اسف لانى اتهنت . طول السنين وسكت
اسف لانى امنت .. بعدلك وانت خنت

انا اسف يا ريس *** ياريتك طلعت كويس
اسف ياريس لانى خلاص . عطيتلك بروحى كل الاخلاص
وعطيتنى العادلى الهجاص . ملا قلبى وصدرى رصاص

انا اسف ياريس *** ياريتك طلعت كويس
اسف لانى مقلتش جاى .. سنين طويله معرفشى ازاى
تاكل سيادتك الاكل الهاى .. وعشايى انا كبايه شاى

انا اسف ياريس *** ياريتك طلعت كويس
اسف لانى وصفتك زعيم .. ووصفتنى انت طور وبهيم
عايش انت فى هنا ونعيم .. وعايش انا على عود برسيم

انا اسف ياريس *** ياريتك طلعت كويس
اسف لان كلابك خانونى .. سرقوا مالى وكمان هانونى
وجنابك سيبتهم ياكلونى .. وفى عضمى كمان شاركونى

انا اسف يا ريس *** ياريتك طلعت كويس
ومش اسف لان التار .....بضرب الحديد والنار
جالى لحد باب الدار.... وخلاص مبقيتشى حمار

هناك تعليق واحد:

Doba يقول...

الآن يقوم البنك بتحويل 10 مريار زورار بأسم الرايق أفندى باشا ليقوم بتعزيز قواته الشعريه وشراء المدد اللازم لتسعيف أخوانه المنهكين من فرط الغدر والخنوع للقهر

تحياتى العميقة
هبة